در کرج؛

یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ همزمان با هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در کرج برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ - 09February 2023
یادواره شهدای عملیات والفجر ۸  در کرج برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و به رغم بارش برف شدید و برودت هوای شهر کرج با استقبال گسترده مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان روبرو شد، از ساعت 15 امروز در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.
 
سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الفجر 8 و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: این عملیات یکی از عملیات کم نظیر در تاریخ جنگ های دنیا است که تنها با ایمان راسخ  رزمندگان اسلام ممکن شد و اسباب شگفتی جهانیان را فراهم آورد.
 
سردار اسلامی با تاکید بر اینکه حفظ آثار و خاطرات شهدای این عملیات به ویژه شهدای غواص بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: در سال جاری تا کنون 46 کتاب حوزه دفاع مقدس منتشر شده که امروز به فضل الهی از این کتاب ها رونمایی خواهد شد. 
 
همچنین در ادامه این مراسم سردار محسن سوهانی به تشریح فنی عملیات والفجر 8 پرداخت و گفت: شهدایی چون شهید جنگروی، احسانی نژاد، شهید کلهر حماسه بزرگی خلق کردند.
 
وی با بیان اینکه یکی از دست آوردهای این عملیات کوتاهی دست دشمن از خلیج فارس بود، عنوان کردکرد: پس از این عملیات بود که دشمن به قدرت جمهوری اسلامی واقف شد و مجبور به پذیرش قطعنامه سازمان ملل شد. 
 
سردار سوهانی با تاکید بر ادامه راه شهدا، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه امروز ادای دین ما به شهدا است.
 
در پایان این آیین معنوی که با مدح حماسه شهدای عملیات والفجر 8 و تقدیر از خانواده معظم شهدای این عملیات همراه شد از 46 کتاب دفاع مقدس که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز  در سال جاری منتشر شده رونمایی شد. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها